Ale aby som sa dostal k meritu veci, marketing nie je jediným nástrojom na to, aby sa niektorý konkrétny kandidát dostal na post prezidenta. Sú aj iné. Dnes som sa dozvedel, že medzi ne patrí aj tzv. „tipovačka".
Pamätám si čas, keď bežala podobná tipovačka na to, do akého dátumu bude Fidel Castro pri moci na Kube (teda v podstate nažive). Neviem, či to vôbec niekto uhádol, lebo mu netipovali veľa dní, ale Castro to ustál. Teraz sa môže stať, že dobre nastavená tipovačka môže dostať Fica za prezidenta už v prvom kole. A to je naozaj veľké nebezpečenstvo a opäť facka demokracii. Dnes už predsa vieme, že smeráci chcú ovládnuť všetky ústavné funkcie, aby sa im čo najmenej dalo pozerať na prsty a na ich rozkrádačky Slovenska.
Predstavme si na prvý pohľad nepravdepodobný, no napriek tomu uskutočniteľný scenár:
Niekto je majiteľom súkromnej tipovacej spoločnosti a povedzme, že je blízky oligarchom stojacim za smerákmi. Pohrajú sa s číslami a zistia, že pri dobre nastavenom kurze to môže byť priechodné. Nastavia na Fica veľký kurz oproti ostatným kandidátom. To znamená, že lukratívna výhra je na svete. Samozrejme to bude musieť niekto zaplatiť, lebo veľa výhercov znamená veľkú stratu pre majiteľa. Ale povedzme, že sú to financie na kampaň, ktoré nikdy nebudú zaradené do oficiálnych zdrojov vynaložených na prezidentskú kampaň. A čo to všetko môže priniesť? No presný a cielený efekt. Viacerým docvakne, že ak bude Fico prezidentom, budú môcť veľa vyhrať a ľudia, ktorí by Fica nikdy nevolili začnú rozmýšľať. Ak mu dajú hlas, aspoň si prilepšia v rodinnom rozpočte. Takto môže nevinná lotéria pomôcť najväčšej lotrovine v kampani na prezidenta SR.
Ide o reálny plán, ktorý sa už pripravuje, alebo je to len výmysel a konšpirácia? Na to nám dá odpoveď asi až samotný záver kampane. Každopádne pozor - netreba sa pri vidine malej výhry teraz nechať okradnúť o omnoho viac v budúcnosti!